סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

סיור קולינרי בירושלים

סיור קולינרי בירושלים

סיור קולינרי בירושלים


ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל. היא העיר הקדומה ביותר בעולם, עיר תרבותית שאוצרת היסטוריה מפוארת של שלוש הדתות: יהדות, נצרות ואיסלאם.

העיר המיוחדת והשברירית הזו, בנוסף להיסטוריה המרתקת שבה, מציעה גם חוויות אוכל מטורפת, חוויה שאוצרת בתוכה מאכלים מסורתיים וקינוחים ממגוון דתות ועדות. כזה מגוון מטורף, אין באף מקום אחר בעולם.

כל מי שחווה את הקולינריה המדהימה שירושלים מציעה יודע - סיור קולינרי בירושלים מבטיח חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת, חווית טעם של אוכל מסורתי לצד אוכל חדשני חוויה מושלמת.


לאן מגיעים התיירים?


המלצה הרותחת! בואו לסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה. שוק מחנה יהודה נמצא בלב ליבה של העיר, מגיעים אליו מלא תיירים, תיירים ישראלים (תתפלאו)  ותיירים מכל העולם, כולם מגיעים לשוק כדי לחוות את התרבות, השפע הירושלמי ואת המטבח המסורתי והמודרני.

בואו להכיר את המקומות שבהם כל ביס שתאכלו הוא עונג צרוף, את הפינות הנסתרות והמרגשות של השוק, התרבות וההיסטוריה המקומית, מומלץ לצאת לסיור קולינרי שכולו כיף עם מדריך קולינרי מנוסה. מדריך שמכיר היטב את דוכני מזון והמסעדות הטובות ביותר בשוק.

אם אתם יותר בענייני היסטוריה וסיפורים על ירושלים הקדומה מומלץ לצאת לסיור עם מורה דרך. לכו לבקר בעיר העתיקה. מורה הדרך יכיר לכם את ארבעת הרובעים הכי עתיקים בעולם ויספר לכם סיפורים מרתקים על המקום, הדתות, המנהגים והמסורות.

שוק מחנה יהודה - חוויה קולינרית נדירה


שוק מחנה יהודה הוא אחד השווקים הכי פופולריים בישראל.

כדאי לחוות בו חוויה קולינרית עשירה, מומלץ לצאת לסיור מודרך בו טועמים את השוק. טועמים את ההיצע והשפע באווירה שמחה ומשחררת.

הסיור הקולינרי הוא חוויה מהנה. מטיילים בין דוכני המזון, המסעדות וחומרי הגלם המשובחים.

מטיילים בין דוכני המזון, המסעדות וחומרי הגלם המשובחים. טועמים אוכל מקומי נהדר: ביגלה ירושלמי מסורתי, גבינות עולמיות ורוגלך מהאגדות. 

לסיום סיומת


בביקור הבא שלכם סיור קולינרי בירושלים מומלץ בחום. שווה וכדאי לטעום את שוק מחנה יהודה, השוק הוותיק והפופולרי בישראל.

תיהנו מטיול בין הבסטות והסמטאות הקסומות, תשמעו סיפורי שוק מרתקים ותטעמו את השפע הקולינרי, הירושלמי שהשוק מציע.

למידע נוסף על סיור קולינרי בירושלים היכנסו לאתר Intlv

 

 

מאמרים נוספים בקטגוריה: סיורים קולינריים בשווקים
להזמנת סיור, שאלות ומידע נוסף - השאירו פרטים