סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

סיור קולינרי בשוק הכרמל

סיור קולינרי בשוק הכרמל

סיור קולינרי בשוק הכרמל

שוק הכרמל הוא השוק הכי פופולרי והכי מתוייר בתל אביב. הוא אחד השווקים הגדולים בישראל עם מאות דוכנים ומסעדות, הוא נוסד בשנות ה - 20 באישורו של ראש עירית תל אביב של אז - מאיר דיזינגוף והוא אחד השווקים הוותיקים בארץ. שוק הכרמל שנושק לשכונת כרם התימנים, בעל היסטוריה מרשימה ורבת משמעות בתרבות הישראלית.

בשוק מגוון מסעדות מסורתיות ומודרניות. דוכנים לממכר פירות, ירקות, בשר, עופות, תבלינים, בגדים, סדקית ועוד. המבקרים בשוק נהנים מאסקפיזם מושלם, אוכל משובח, אווירה משחררת ושפע פרודוקטים בדוכנים הרבים שהשוק מציע.

סיור קולינרי בשוק הכרמל הוא סיור קולינרי מומלץ למי שאוהב לאכול, לטייל וליהנות באוירה שמחה שאינה מוקפדת. לפרטים על סיור קולינרי בשוק הכרמל לחצו כאן

מהו סיור קולינרי? סיור קולינרי הוא סיור אוכל. סיור אוכל שמחבר את המשתתפים לתרבות ולהוויה של השוק והסביבה בו הוא נמצא. המשתתפים בסיור מקבלים אוכל ושתייה במגוון דוכנים ומסעדות ולעיתים אף טיפים לבישול.

האם סיור קולינרי מוגבל לטעימות רק במסעדות? התשובה היא כמובן לא. אוכלים במסעדות, בדוכנים, טועמים משקאות בדוכני נישה, ומבקרים במבשלת בירה, מזקקה או יקב, תלוי במיקום הסיור. מטרת הסיור להציג למשתתפים קולינריה מקומית על כל גווניה.

ניתן לערוך סיורים קולינריים בערים בהן ישנם שווקים תוססים, מרחבים בהם ניתן ללקט מזון, ומתחמי אוכל גדולים.

איזה סיורים קולינריים הם המומלצים ביותר? הסיורים הקולינריים המומלצים ביותר הם אלו שמודרכים על ידי שפים, מומחים לקולינריה מקומית, בלוגרי טיולים ואוכל או אנשים שגרים בקרבת השווקים ומכירים כל פינה בו.

בתרבות העולמית ככלל ובתרבות הישראלית בפרט ישנם המוני אנשים שתרבות האכילה המקומית בהקשר התרבותי מעניינת אותם. הם סקרנים ואוהבים לשמוע סיפורים על אוכל ועל התרבות המקומית. חוויה מהסוג הזה ניתנת רק באמצעות סיורים קולינריים.

סיורים קולינריים הם חווית קולינרית תרבותית מהנה ומשחררת. מטיילים, אוכלים, שותים, שומעים סיפורי שוק, מכירים את האנשים שמאחורי הדוכנים ומתחברים לתרבות הקולינרית המקומית

למידע נוסף על מגוון סיורים היכנסו: https://intlv.co.il/

סיור קולינרי בשוק הכרמל וכרם התימנים
סיור קולינרי בשוק הכרמל
סיור קולינרי בשוק הכרמל וכרם התימנים
סיור קולינרי בשוק הכרמל
סיור אוכל בשוק הכרמל
סיור אוכל בשוק הכרמל
סיור קולינרי בשוק הכרמל
סיור קולינרי בשוק הכרמל

 

 

מאמרים נוספים בקטגוריה: יום גיבוש מומלץ, סיורים קולינריים בשווקים
להזמנת סיור, שאלות ומידע נוסף - השאירו פרטים