סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

סיור קולינרי בשוק

סיור קולינרי בשוק

והאוכל מה אתו?

לפעמים נדמה שאנו חיים כדי לאכול ולא אוכלים כדי לחיות 😊. יעידו על כך כל הפודיס בעולם שמחפשים אחר הביס המושלם. מליוני אנשים ברחבי העולם יגיעו לכל מקום בו מכינים אוכל משובח. בין אם האוכל הוא עממי או מעדני גורמה. אוכל שמיוצר במסעדות, בדוכני רוב ואפילו במעדניות מיוחדות.


סיור קולינרי בשוק

אוכל אומנם חיוני לבריאותנו אך יש לו קשר ישיר לזכרונות ולחוויות שאנו חווים במהלך חיינו. לכן, סיור טעימות בשווקים הוא חוויה מושלמת למי שמחפש אחר הרפתקאה קולינרית, כזו שתיזכר לנצח. בשווקים יש שפע של ריחות ממגוון פרודוקטים ירקות טריים, פירות משובחים, תבלינים שנטחנים במקום, קפה מושלם ואוכל רחוב משובח. השוק אוצר בו טעמים וריחות שיזכרו במוחנו בזכות האווירה המשוחררת שהיא כל כך שונה מאווירת היום יום שלנו.


סיור קולינרי בשוק נתניה

סיור קולינרי בשוק נתניה הוא סיור אוכל ייחודי שלוקח אתכם למסע קולינרי שנקודת ההתחלה שלו בקרבת חופי הים של נתניה. בסיור תלמדו על השפע שיש לעיר להציע, תכירו את המדרחוב הנתנייתי שנראה כלקוח מפרוור בפריס, ותטעמו אוכל טריפוליטאי לצד פטיסרי צרפתי. סיור קולינרי בשוק נתניה שונה מכל סיורי השווקים בישראל. בסיור מכירים הן את השוק והן את הסביבה שכל כך מייחדת אותו.

לקל המידע על סיור טעימות מושלם בנתניה לחצו כאן >>>


סיור קולינרי בשוק הכרמל בתל אביב

סיור קולינרי בשוק הכרמל הוא אחד השווקיםסיורים הפופולריים בישראל בשוק הגדול ביותר בתל אביב. הוא ידוע בשפע של מסעדות משובחות, אוכל רחוב משובח, דוכני מזון מיוחדים וגם במגוון עצום של פרודוקטים: ירקות, פירות, תבלינים, אבל לא רק. בשוק ניתן למצוא מוצרי סדקית, בגדים, כובעים, משקפי שמש, תכשיטים, כלי בית ואפילו תמונות.

השוק מציע מגוון קולינרי רחב, אוכל מסורתי לצד אוכל מודרני. מנות ישראליות מסורתיות כמו חומוס, פלאפל וסביח וגם מנות מהמטבח הארגנטינאי, האסייאתי, האנגלי והדרוזי. כזה מגוון עשיר אין באף שוק בארץ.

השוק מהווה מוקד משיכה לתיירים מכל העולם ובשנים האחרונות פוקדים אותו אלפי תיירים ישראלים והוא הפך למקום בילוי פופולרי בקרב ישראלים רבים בזכות ההיצע הרב והמשובח ובזכות אנשי השוק מסבירי הפנים.

מוזמנים לקבל פרטים כאן >>>


מאמרים נוספים בקטגוריה: יום גיבוש מומלץ, סיורים קולינריים בשווקים
להזמנת סיור, שאלות ומידע נוסף - השאירו פרטים