סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

הסודות של הסיורים הקולינריים
בשוק הכרמל - תל אביב

הסודות של הסיורים הקולינריים בשוק הכרמל - תל אביב

הסודות של הסיורים הקולינריים בשוק הכרמל - תל אביב

קבלו הצצה איך סיור טעימות מושלם צריך להראות - לחצו כאן


פודיס להתפקד!

אם אתם מאלה שאוהבים הרפתקאות קולינריות, אני מזמינה אתכם למסע לגילוי הלוקיישנים הנסתרים של שוק הכרמל בתל אביב. כל האושר הזה מועבר אליכם באמצעות חווית אוכל ו - fun סוחפת באמצעות סיור קולינרי.

גם אם חשבתם שאתם מכירים היטב את השוק המופלא הזה, אני, כמדריכה קולינרית, בלוגרית אוכל, וקונדיטורית נרגשת בכל פעם מחדש לחשוף את הסודות הכמוסים של השוק מנקודת המבט שלי.


ההיסטוריה על קצה המזלג

שוק הכרמל הוא חוויה של היסטוריה וטעמים. השוק הוקם באופן רשמי בשנות ה-20 על ידי "פליטי רופין" שהגיעו לישראל השנת 1917, לאחר מהפכת אוקטובר (המהפכה הבולשביקית). מאז עבר השוק גילגולים רבים וכיום שוק הכרמל נחשב לשוק הפופולרי ביותר בישראל.
שוק עם היצע קולינרי מרשים שמשקף את התרבות הישראלית המגוונת.


שוק הכרמל הוא לב ליבה של תל אביב

השוק שוכן בצנטרום תל אביב, השוק הוא השתקפות הוויה של עיר ללא הפסקה. במשך כל ימות השנה השוק מושך מאות אלפי תיירים מכל העולם וגם מקומיים. כולם מגיעים למצוא טעמים ישראלים יחודיים ומעוררי השראה.


השפעות קולינריות תרבותיות

שוק הכרמל הוא שוק ייחודי המשלב טעמים מתרבויות שונות בעולם. מאכלים מהמטבח האסייאתי לצד מטבח מזרח תיכוני. מאכלים מהמטבח האתיופי לצד מאכלים מהטבח צרפתי. מאפים, מאכלי ים, פירות, ירקות, שפע תבלינים מסורתיים ואוכל רחוב בינלאומי.
השוק מייצג פסיפס קולינרי עשיר של תרבויות אוכל שעיצבו את המטבח התל אביבי / ישראלי.


מומחיות קולינרית

הכוכב המנצנץ של הסיור הקולינרי הוא הדרכה של מומחים בעלי ידע נרחב בתחום האוכל, מדריכים שמנווטים בקלות את הקבוצות ללוקיישנים מובחרים בשוק הומה אדם. מדריך מצוין הוא מדריך שיש בו תשוקה והתלהבות למטבח הישראלי, לאוכל ולקולינריה, והוא גם מכיר את כל הפנינות הנסתרות בשוק ובסביבתו.


טעמים יחודיים

הסיור הוא מסיבה לחושים, מומלץ לצפות בהיצע הקולינרי המדהים באתר  InTLV . למשתתפים בסיור הקולינרי יש הזדמנות נדירה לטעום בשפע דוכני שוק ומסעדות מנות נפלאות שמייצגות את הטעמים שמשפיעים על התרבות הישראלית.


מאחורי הקלעים

סיור קולינרי מציע הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של הפעילות בשוק. המדריכים מפגישים את הפודיס עם בעלי הדוכנים כדי לשמוע את סיפורים האישי ומה עומד מאחורי המנות שהם מגישים.


הזמנת מקומות מראש

הסיורים הקולינריים בשוק הכרמל מאד פופולריים.  כדי להבטיח זמינות בתאריך המועדף עליכם מומלץ להזמין סיור קולינרי מראש .


קוד לבוש

לסיורים קולינריים בשווקים מומלץ להגיע בלבוש קליל ונעליים נוחות כדי ליהנות מחוויה מהנה ומשחררת.


לזרום עם הטעמים

הגיעו לסיור הקולינרי של InTLV בראש פתוח, תהיו מוכנים ליהנות ממגוון טעמים ומרקמים נפלאים. זירמו עם הטעמים וספגן את ההיסטוריה והמסורות שמעצבות את המפה הקולינרית התל אביבית.


שקט מצלמים!

כוונו את הסמארטפון על מצב מצלמה כדי לתפוס בעדשה את המנות, האנשים, הדוכנים והמסעדות. השוק הוא חגיגה צבעונית שכיף לתעד.

כמו שכבר הבנתם

שוק הכרמל מציע הזדמנות לטעום, ללמוד ולהתחבר לסצנה הקולינרית התוססת של תל אביב כחוויה כייפית שמחה ומשוחררת ומומלצת לכל חובבי האוכל.

 

סיור קולינרי בשוק הכרמל וכרם התימנים

סיור קולינרי בשוק הכרמל

סיור קולינרי בשוק הכרמל

שוק הכרמל וכרם התימנים - טועמים את השוק


 

 

הסיורים שלנו: סיור טעימות בשרונה מרקט סיור טעימות בשוק הפשפשים | סיור טעימות בכרם התימנים | סיור טעימות בשוק התקוה | סיור טעימות בשוק נתניה | סיור טעימות במחנה יהודה | סיור טעימות בשוק הכרמל

מאמרים נוספים בקטגוריה: יום גיבוש מומלץ, סיורים קולינריים בשווקים
להזמנת סיור, שאלות ומידע נוסף - השאירו פרטים