סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

מסעדות בשרים מומלצות בשוק הכרמל

סיור קולינרי בשוק הכרמל

מסעדות בשרים מומלצות בשוק הכרמל - 2023

שוק הכרמל הוא השוק המרכזי, הגדול והפופולרי ביותר בגוש דן. הוא ממוקם בצנטרום של הצנטרום בתל אביב, לאורכו של רחוב הכרמל, בין כיכר מגן-דוד ברחוב אלנבי, לבין מסוף הכרמלית ברחוב דניאל. השוק התרחב עם השנים גם לרחובות סמוכים בשכונת כרם התימנים ולרחוב נחלת בנימין.

שוק הכרמל, שהוקם במקור כאזור מסחר קטן, גדל והתפתח עם השנים לפנינה קולינרית תרבותית. הוא השוק המפורסם ביותר בישראל בזכות המגוון הקולינרי מסורתי לצד מגוון קולינרי מודרני. מסעדות שף לצד דוכני מזון אטרקטיבים שאין באף מקום בארץ. השוק כמובן הוא לא רק מנעד קולינרי של מסעדות ודוכני מזון. ניתן למצוא בו גם חומרי גלם טריים: פירות, ירקות, בשר, דגים, עופות, תבלינים ייחודיים וגם בגדים, נעלים, מוצרי סדקית ועוד.

אחרי שטיילתם בשוק וחוויתם את האוירה הקסומה אתם מוזמנים לאכול באחת המסעדות הבשריות המיתולוגיות ששוק הכרמל מציע.

שיפודי הכרם -  מסעדת גריל בשרים ישראלי משובחת כשרה, ממוקמת ברח' נחליאל 28, בואך שוק הכרמל, תל אביב. במקום מבחר בשרים עשיר, סטייקים, מעורב ירושלמי, שיפודים ועוד. מנות ראשונות מפנקות, שפע סלטים, תוספות, מרקים תימניים וקינוחים.

רוני בשרים - מסעדת בשרים ישראלית עממית כשרה בניהולו של סול, דור שני למשפחת מסעדנים. המסעדה נמצאת בלב שוק הכרמל. במקום מגישים שווראמה, מעורב ירושלמי, שניצלים פריכים, קבבים ועוד נתחי בשרים לצד שפע סלטים וצ'יפס. האוכל מעולה, המחירים עממיים, המנות נדיבות והשירות אדיב.
ניתן לקחת טייק אוואי או לשבת במקום.

M25 - מסעדת שף שמגישה בשרים מקומיים טריים בלבד. הקונספט – בשר מקומי איכותי. את מנות הבשר שתרצו לאכול תבחרו מויטרינה, לצידם תקבלו תוספת ירקות קלויים וסלט קטן. בנוסף התפריט מציע שני סוגי סלטים, סלט ירוק או סלט טחינה עגבניה. יינות או משקאות קלים / חמים וקינוחים בסיסיים כמו מלבי או קראק פאי. לתשומת ליבכם, במקום לא תמצאו מבחר של תוספות, שלל סלטים, צ'יפס ומנות פתיחה כמו במסעדות עממיות.

הלב הרחב - מסעדת על האש מיתולוגית, הוקמה בשנת 1958 ברחוב רבי עקיבא ולאחרונה הועתקה לרחוב מל"ן 18 כרם התימנים, בואך שוק הכרמל. במקום מגישים שיפודי פרגית, לבבות, קבב וכל מה שכולנו אוהבים במסעדות של על האש לצד מגוון תוספות, סלטים וחמוצים.

בואו להכיר את השוק וסביבתו כפי שמעולם לא הכרתם
הזמינו עוד היום סיור קולינרי בשוק הכרמל, השוק הכי פופולרי בישראל - 0527703327

 

מאמרים נוספים בקטגוריה: מסעדות מומלצות
להזמנת סיור, שאלות ומידע נוסף - השאירו פרטים