סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

סיורים קולינריים בשווקים היפים בישראל

סיורים קולינריים בשווקים היפים של ישראל

סיורים קולינריים בשווקים היפים בישראל

האם גם אתם נמצאים במסע אחר הביס המושלם? אוכלים במסעדות גורמה, מסעדות שף, אוכלים בשווקים אוכל רחוב ומנסים להכין מנות מדהימות בבית?

זה אומר שהסקרנות לטעום את הביס המושלם הפך לאורח חיים. הרשו לי להפתיע אתכם, אתם לא לבד. ישראל כמעצמה קולינרית עברה בשנים האחרונות מהפכה מטורפת, בזכותם של שפים מוכשרים, בשלניות מדהימות ובלוגרי אוכל שדואגים להנגיש לגולשים באינטרנט חלומות קולינריים. פודיס מכל קצות הארץ, כמהים לחוויות טעם יוצאות דופן, למפגש מרתק עם חומרי גלם יחודיים וחדשנות במנות מקומיות שטרם חוו בארץ ובעולם.

אחת הדרכים המופלאות למפגש מרתק עם חומרי גלם מקומיים, תבלינים יחודיים ואוכל רחוב משובח היא להצטרף לסיור קולינרי. בשווקים הישראלים המודרנים ישנה מגמה של פתיחת מסעדות גורמה של שפים מוכשרים בשווקים, מסעדות שף עם תפריט משובח לצד דוכני אוכל רחוב, חנויות לממכר תבלינים, פירות, ירקות ובשר.

אם בחרתם לשוטט לבד בשווקים כנראה שלא מיציתם את מלוא הפוטנציאל שלהם. אם אתם מעוניינים להכיר את השווקים לעומק, את הדוכנים, המסעדות המובחרות, דוכני השף, להכיר את המסעדות שנמצאות בפינות הנסתרות של השוק, מומלץ בחום לקחת חלק בסיורים הקולינריים של "טועמים את השוק עם שפרה נחום". סיורי אוכל עם שפרה נחום ייחודים, הם לוקחים את המשתתפים בהם לחוויה עשירה ומרתקת.

מה כוללים סיורים קולינריים של טועמים את בשוק?

חשוב להבין שלכל שוק יש קסם ויחודיות משלו. ההיסטוריה, תרבות האוכל המקומית והמיקום הגיאוגרפי בו השוק נמצא. סיור קולינרי בשוק הכרמל, סיור קולינרי בשוק הפשפשים, סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה או סיור קולינרי בנתניה, כל אחד מהסיורים הוא עולם ומלואו. בכל אחד מהסיורים, יש אוכל בשפע, שמפניה פרי שכולם אוהבים, סיפורי שוק מרתקים "בלי חפירות", היכרות עם בעלי הדוכנים, מתנה לכל משתתף וגם סרטון למזכרת. סיורים קולינריים עם טועמים את השוק מומלצים כיוון שמקבלים חבילת פינוקים נדיבה שבסופו של סיור גם מאד משתלמת.

התאמה גבוהה לצרכים של המשתתפים בסיורים

הסיורים מותאמים להעדפות של הקבוצות. הם מותאמים אישית לדרישות כשרות, טבעונות, צמחונות, אלרגנים וישנה גמישות רבה להגשמת כל חלום קולינרי מהמגוון הרחב שמספקים העסקים, המסעדות והדוכנים בשווקים, כדי שהחוויה תהיה מושלמת.

מגיעים ליום גיבוש, יום כיף, יום נישואין או יום הולדת, אם רוצים ליהנות מאווירת שווקים שמחה ומשחררת. מתנתקים מהנוף של המשרדים או הבית. מגיעים לסיור קולינרי בשוק, מטיילים, נהנים מסיפורים מרתקים, מכירים את הפינות הנסתרות של השוק, אוכלים אוכל בשפע, בדוכנים מובחרים ואפילו מקבלים מתנות.
שווה בהחלט להתנסות בחוויה מחברת ומגבשת באוויר הפתוח, שונה מכל מה שהכרתם ועם הרבה fun.

מאמרים נוספים בקטגוריה: סיורים קולינריים בשווקים
להזמנת סיור, שאלות ומידע נוסף - השאירו פרטים