סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

מסעדות ודוכנים מומלצים בתל אביב

זה בדוק! בתי הקפה שעברו את מבחן הטעם, האיכות והחוויה

תל אביב
תפריט בית הקפה מגוון ומבוסס על תוצרת מקומית וחומרי גלם משובחים. האוכל ברמה גבוה, טרי ומפנק והשירות מעולה. המסעדה מעוצבת להפליא ומתאימה גם לפגישות עיסקיות או לעבודה רגועה.
תל אביב
לורנץ ומינץ Lorenz & Mintz הוא אחד מבתי הקפה ששווה להגיע אליו מכל קצות הארץ. אוכל טוב מחומרי גלם משובחים, מנות נדיבות וטעמים מושלמים באוירה תל אביבית קסומה 
תל אביב
קפה זוריק הוא בית קפה מסעדה שכונתי ותיק, באווירה צבעונית קסומה. בית הקפה נמצא בצפון תל - אביב. התפריט מתהדר במנות לאוכלי כל ולטבעוניים. כל המנות מורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. סלטים, תבשילים עם ניחוחות וטעמים של בית, מיצים טיבעיים, ארוחות בוקר ואלכוהול.
תל אביב
ביתא קפה סניף ברודצקי הוא סניף הדגל והבית של רשת בתי קפה - ביתא. בית הקפה הותיק נמצא במרכז מסחרי שכונתי ברמת אביב והוא הומה אדם בכל שעות היום. בית הקפה נמצא מול רחבה פתוחה, בצל עצים, עם הרבה מרחב לילדים. בסניף תפריט אוכל עשיר ומגוון. בבית הקפה תפריט בוקר, צוהריים וערב. ארוחות בוקר מוגשות מידי יום עד השעה 12:00, כריכים מלחם מחמצת, פסטות, עיקריות ושלל סלטים מחומרי גלם משובחים. המקום מתאים לאוכלי כל ויש אף מנות לטבעוניים. במקום איסוף עצמי של מנות לאורך כל היום ומשלוחים מהשעה 12:00 - 22:00 מומלץ להזמין מקום מראש.
תל אביב
קפה יעל הוא בית קפה שכונתי המגיש ארוחות בוקר וצוהריים. התפריט משתנה בהתאם לחומרי הגלם הטריים המגיעים לבית הקפה בבוקרו של היום. בתפריט תמצאו מנות נפלאות, לרוב צמחוניות. המקום מקסים, קטן ונסתר, האוכל בריא ומשובח, הצוות אדיב ומסביר פנים. 
תל אביב
מתחת לעץ הוא בית קפה שכונתי ותיק מממוקם מתחת לעץ הגדול ברחוב בן יהודה בצפון תל אביב. התפריט מורכב משלל מנות מפנקות, קינוחים שמיוצרים במקום וקפה משובח.
תל אביב
השובך - בית קפה מעדנייה נמצא בשכונת ביצרון בתל אביב. בית הקפה מעוצב להפליא ומוקף צמחיה שמשרה אווירה רגועה לסועדים. הוא ממוקם באיזור מרוחק מההמולה של המרכז, בשכונה תל אביבית שקטה. בית הקפה הקסום, בניצוחו של שף שחר לוי, מציע תפריט צמחוני עשיר, מנות בוקר ובראנץ, מפרודוקטים טריים. לחמי מחמצת, מאפים ועוגות שנאפים במקום, פיצות ומנות ייחודיות היישר מהטאבון, מבחר גבינות משובחות, מיצים וחליטות תוצרת הבית ויין וקפה משובח. המקום מתהדר בתפריט עונתי מתחלף בהתאם לתוצרת המקומית העונתית.
תל אביב
קפה אנסטסיה בתל אביב זו מסעדה טבעונית, בעיצוב מקסים ואווירה נעימה. המסעדה היא בית אוכל לטבעוניים, טבעוניים בתחילת דרכם וכמובן גם לאנשים שאוכלים הכל. במקום מגישים אוכל ומשקאות על טהרת הצומח, ללא מוצרים מן החי. חשוב שתדעו שאת חלב השקדים של אנסטסיה מכינים כל יום, בתפריט מנות רבות נטולות גלוטן ואף טבעונאיות (raw food) ומזונות על (superfood). במסעדה מגישים ראשונות, עיקריות, קינוחים, "גבינות" וממרחים, שייקים וסמודי בולז.
שוק הפשפשים
בין הוינטג' לענתיקה, בלב שוק הפשפשים נמצאת פועה - קפה ומסעדה. המסעדה מעוצבת בעיצוב נוסטלגי ויש בה קסם יפואי נדיר. בפועה מגישים ארוחות בוקר, כריכים, סלטי מעדניה, מנות צמחוניות, מנות בשריות, פסטות, שתיה חמה, יינות, בירות ואלכוהול.