סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

מסעדות ודוכנים מומלצים בתל אביב

 זה בדוק! המומלצים עברו את מבחן הטעם, האיכות והחוויה

שוק:
תל אביב
מסעדת שף כשרה בבעלותו של הלל תווקולי (אנימר), התפריט מחבר בין המזרח הרחוק לים התיכון, תוך שימוש בחומרי גלם מקומיים ושיטות בישול שמחברות בין המטבח האסייאתי למטבח הים תיכוני. 
תל אביב
לה שוק La Shuk - מסעדה ים תיכונית המציעה חוויית בילוי אורבנית הכוללת מוזיקה ים תיכונית נוסטלגית, אווירה חמימה ומטבח צבעוני פתוח המאפשר לאורחי המסעדה לראות את הפעילות התוססת בו.
תל אביב
מסעדת שף אסייאתית, נחשבת לאחת המסעדות הטובות בישראל. עשתה היסטוריה בשנת 2022, כשנכנסה לרשימת 50 המסעדות הטובות בעולם, בקטגוריית המסעדות מהמזרח התיכון ומאפריקה.
תל אביב
הכרמל 40 הוא דוכן שף בשוק הכרמל המציע אוכל רחוב ים תיכוני המבוסס על דגים ופירות ים
תל אביב
1&50 מציעה מגוון פסטות איטלקיות מסורתיות עם נגיעות עכשוויות, טורטליני, ריזוטו, רביולי, ארנצ'יני ומנות אחרונות נפלאות מהמטבח האיטלקי המודרני.  בתפריט מגוון רחב של יינות שניתן ליהנות מהם במהלך הארוחה ולאחריה.    
תל אביב
מסעדת שף - שלמות של מסעדה! הצוות סופר מקצועי והשירות מוקפד ואדיב. הקונספט של המסעדה והמנות המשובחות יוצרות חוויה קולינרית ייחודית נדירה
תל אביב
תפריט בית הקפה מגוון ומבוסס על תוצרת מקומית וחומרי גלם משובחים. האוכל ברמה גבוה, טרי ומפנק והשירות מעולה. המסעדה מעוצבת להפליא ומתאימה גם לפגישות עיסקיות או לעבודה רגועה.
תל אביב
לורנץ ומינץ Lorenz & Mintz הוא אחד מבתי הקפה ששווה להגיע אליו מכל קצות הארץ. אוכל טוב מחומרי גלם משובחים, מנות נדיבות וטעמים מושלמים באוירה תל אביבית קסומה 
תל אביב
לחם ושות’ הוא בית קפה שכונתי במרכז תל אביב. בבית הקפה אפייה מקומית של לחמים ושלל מאפים בנוסף לעוגות, עוגיות ומאפים מתוקים. בבית קפה לחם ושות' מגישים מדי יום מבחר לחמים ומאפים טריים לצד תפריט עם מנות מקוריות, מושקעות ומשובחות. ניתן לקיים פגישת עבודה עם או בלי הלפטופ / לשבת בערב לבירה ונשנושים ואפילו לדייט עם ההורים. ניתן לשריין מקומות מראש / להזמין משלוחים / איסוף עצמי.
תל אביב
מסעדת שף מטורפת בלב ליבה של שכונת נווה צדק. אוכל טעים, שירות מצוין ואווירה יפואית קסומה. חוויה קולינרית מדהימה בלב תל אביב
תל אביב
במבנה טמפלרי עתיק מתחת לאדמה נמצא - טייסטינג רום.בר יין עדכני ומתוחכם לחווית בילוי ייחודית של שתיית יינות משובחים ותפריט אוכל מדהים שתוכנן ע"י שף אוראל קמחי
תל אביב
אריכא סביח פיתה מאודה, אוורירית וחמה, מלא מלא חצילים מדופדפים, טחינה, ירקות, חמוצים, ירוקים, ביצה חומה, עמבה ושריטה של חריף
תל אביב
Maison Kayser / מיזון קייזר מאפיה ובית קפה בלוקיישן מהמם, על דק הטיילת של נמל תל אביב, מול הים. לוקיישן מושלם לקפה של הבוקר ומאפה מפנק.
תל אביב
קפה זוריק הוא בית קפה מסעדה שכונתי ותיק, באווירה צבעונית קסומה. בית הקפה נמצא בצפון תל - אביב. התפריט מתהדר במנות לאוכלי כל ולטבעוניים. כל המנות מורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. סלטים, תבשילים עם ניחוחות וטעמים של בית, מיצים טיבעיים, ארוחות בוקר ואלכוהול.
תל אביב
ביתא קפה סניף ברודצקי הוא סניף הדגל והבית של רשת בתי קפה - ביתא. בית הקפה הותיק נמצא במרכז מסחרי שכונתי ברמת אביב והוא הומה אדם בכל שעות היום. בית הקפה נמצא מול רחבה פתוחה, בצל עצים, עם הרבה מרחב לילדים. בסניף תפריט אוכל עשיר ומגוון. בבית הקפה תפריט בוקר, צוהריים וערב. ארוחות בוקר מוגשות מידי יום עד השעה 12:00, כריכים מלחם מחמצת, פסטות, עיקריות ושלל סלטים מחומרי גלם משובחים. המקום מתאים לאוכלי כל ויש אף מנות לטבעוניים. במקום איסוף עצמי של מנות לאורך כל היום ומשלוחים מהשעה 12:00 - 22:00 מומלץ להזמין מקום מראש.
תל אביב
קפה יעל הוא בית קפה שכונתי המגיש ארוחות בוקר וצוהריים. התפריט משתנה בהתאם לחומרי הגלם הטריים המגיעים לבית הקפה בבוקרו של היום. בתפריט תמצאו מנות נפלאות, לרוב צמחוניות. המקום מקסים, קטן ונסתר, האוכל בריא ומשובח, הצוות אדיב ומסביר פנים. 
תל אביב
מתחת לעץ הוא בית קפה שכונתי ותיק מממוקם מתחת לעץ הגדול ברחוב בן יהודה בצפון תל אביב. התפריט מורכב משלל מנות מפנקות, קינוחים שמיוצרים במקום וקפה משובח.
תל אביב
eazy cafe  - איזי קפה מסעדה כי כל שכונה צריכה קפה טוב. מקום קסום, ישיבה בפנים ובחוץ. בית הקפה מציע תפריט מגוון, ארוחות בוקר, כריכים, מאפים שנאפים במקום, סלטים, טוסטים ומנות עיקריות בשריות.
תל אביב
השובך - בית קפה מעדנייה נמצא בשכונת ביצרון בתל אביב. בית הקפה מעוצב להפליא ומוקף צמחיה שמשרה אווירה רגועה לסועדים. הוא ממוקם באיזור מרוחק מההמולה של המרכז, בשכונה תל אביבית שקטה. בית הקפה הקסום, בניצוחו של שף שחר לוי, מציע תפריט צמחוני עשיר, מנות בוקר ובראנץ, מפרודוקטים טריים. לחמי מחמצת, מאפים ועוגות שנאפים במקום, פיצות ומנות ייחודיות היישר מהטאבון, מבחר גבינות משובחות, מיצים וחליטות תוצרת הבית ויין וקפה משובח. המקום מתהדר בתפריט עונתי מתחלף בהתאם לתוצרת המקומית העונתית.
תל אביב
קפה אנסטסיה בתל אביב זו מסעדה טבעונית, בעיצוב מקסים ואווירה נעימה. המסעדה היא בית אוכל לטבעוניים, טבעוניים בתחילת דרכם וכמובן גם לאנשים שאוכלים הכל. במקום מגישים אוכל ומשקאות על טהרת הצומח, ללא מוצרים מן החי. חשוב שתדעו שאת חלב השקדים של אנסטסיה מכינים כל יום, בתפריט מנות רבות נטולות גלוטן ואף טבעונאיות (raw food) ומזונות על (superfood). במסעדה מגישים ראשונות, עיקריות, קינוחים, "גבינות" וממרחים, שייקים וסמודי בולז.
תל אביב
מסעדת משק ברזילי היא אחת המסעדות הטבעוניות המובילות בתל אביב. המסעדה נמצאת בשכונת נווה צדק, במבנה קסום ומציעה אוכל טבעוני משובח, מנות בריאות, מגוונות וטעימות. 

M25

שוק הכרמל וכרם התימנים
M25 היא מסעדת בשרים שעושה שימוש בכל חלקי הבשר ומגישה בשרים מקומיים טריים בלבד. מנות הבשר שמוגשות ללקוחות ברמה גבוה, לצידם תוספת ירקות קלויים וסלט קטן. בתפריט שני סוגי סלטים, סלט ירוק או סלט טחינה עגבניה. יינות או משקאות קלים / חמים וקינוחים בסיסיים כמו מלבי או קראק פאי. המקום לא מציע מבחר של סלטים או מנות פתיחה. הקונספט - בשר מקומי איכותי.
שוק הפשפשים
בין הוינטג' לענתיקה, בלב שוק הפשפשים נמצאת פועה - קפה ומסעדה. המסעדה מעוצבת בעיצוב נוסטלגי ויש בה קסם יפואי נדיר. בפועה מגישים ארוחות בוקר, כריכים, סלטי מעדניה, מנות צמחוניות, מנות בשריות, פסטות, שתיה חמה, יינות, בירות ואלכוהול.
שוק הכרמל וכרם התימנים
פנדה פיתה שף מגישה חלומות בפיתה. פיתה חציל בענן, פיתה סלופי בשר, פיתה סביצ'ה דג ים ועוד מנות מטורפות עם או בלי פיתה. הדוכן תמיד צבעוני ושמח, השירות מעולה והאוכל משובח.
שוק הכרמל וכרם התימנים
FRUITS & CO בר הקוקטיילים הכי צבעוני בעיר, נמצא ברחוב יום טוב 28, כרם התימנים, בואך שוק הכרמל, תל אביב. הקוקטיילים מבוססים על פירות טריים ותבלינים היישר מהשוק. האווירה במקום צבעונית וקסומה ואפשר להרגיש לרגע באיים הקריביים. בואו ללגום את הקסם של המקום בימי שישי. יש מקומות ישיבה ואפשר גם לקחת קוקטיילים טייק אוואיי בבקבוקי כיס. איך תזהו מיקום מדוייק? לכו בעקבות הורוד. יש המלצות? ברור שיש! ההמלצה שלי קוקטייל מלבי 
שוק הכרמל וכרם התימנים
בחומוס אסי ועדנאן מכינים חומוס משובח במרקם רך. טבעוניים ורגישים לפול יכולים ליהנות מהתפריט ללא חשש. בתפריט חומוס לסיס, חומוס שווארמה טבעונית, מסבחה ירוקה, סלט קצוץ דק, כל המנות משובחות כיאה לחומוסיה תל אביבית מצויינת. השירות נהדר והאווירה ביתית.
שוק הפשפשים
שפרה היא האחות השובבה של פועה קפה ומסעדה קבלו במחיאות כפיים סוערות מעדנייה סופר שווה בשוק הפשפשים. יש בה הכל! עציצים, פרחים, גבינות איכותיות מהארץ ומהעולם, מתבלים מפנקים, שמני זית, מיני קונפיטורות, שוקולד וגרנולה בעבודת יד, סלטים ולחמי מחמצת טריים. כל האושר הזה נמצא בשוק הפשפשים יפו תל - אביב. 
שוק הכרמל וכרם התימנים
חומוס שלמה ודורון היא אחת החומוסיות הוותיקות והפופולריות בתל אביב. לצד מנות חומוס מסורתיות, מגישים בה מנות מיוחדות שלא תמצאו באף חומוסיה בארץ