סיורים קולינריים בשווקים עם שפרה נחום, טועמים את השוק

הכרמל 40

הכרמל 40

הכרמל 40 הוא דוכן שף בשוק הכרמל המציע אוכל רחוב ים תיכוני המבוסס על דגים ופירות ים

M25

M25

M25 היא מסעדת בשרים שעושה שימוש בכל חלקי הבשר ומגישה בשרים מקומיים טריים בלבד. מנות הבשר שמוגשות ללקוחות ברמה גבוה, לצידם תוספת ירקות קלויים וסלט קטן. בתפריט שני סוגי סלטים, סלט ירוק או סלט טחינה עגבניה. יינות או משקאות קלים / חמים וקינוחים בסיסיים כמו מלבי או קראק פאי. המקום לא מציע מבחר של סלטים או מנות פתיחה. הקונספט - בשר מקומי איכותי.

פנדה פיתה שף

פיתה פנדה שף

פנדה פיתה שף מגישה חלומות בפיתה. פיתה חציל בענן, פיתה סלופי בשר, פיתה סביצ'ה דג ים ועוד מנות מטורפות עם או בלי פיתה. הדוכן תמיד צבעוני ושמח, השירות מעולה והאוכל משובח.

FRUITS & CO

FRUITS & CO בר הקוקטיילים הכי צבעוני בעיר, נמצא ברחוב יום טוב 28, כרם התימנים, בואך שוק הכרמל, תל אביב. הקוקטיילים מבוססים על פירות טריים ותבלינים היישר מהשוק. האווירה במקום צבעונית וקסומה ואפשר להרגיש לרגע באיים הקריביים. בואו ללגום את הקסם של המקום בימי שישי. יש מקומות ישיבה ואפשר גם לקחת קוקטיילים טייק אוואיי בבקבוקי כיס. איך תזהו מיקום מדוייק? לכו בעקבות הורוד. יש המלצות? ברור שיש! ההמלצה שלי קוקטייל מלבי 

חומוס אסי ועדנאן

חומוס אסי ועדנאן

בחומוס אסי ועדנאן מכינים חומוס משובח במרקם רך. טבעוניים ורגישים לפול יכולים ליהנות מהתפריט ללא חשש. בתפריט חומוס לסיס, חומוס שווארמה טבעונית, מסבחה ירוקה, סלט קצוץ דק, כל המנות משובחות כיאה לחומוסיה תל אביבית מצויינת. השירות נהדר והאווירה ביתית.

חומוס שלמה ודורון

חומוס שלמה ודורון

חומוס שלמה ודורון היא אחת החומוסיות הוותיקות והפופולריות בתל אביב. לצד מנות חומוס מסורתיות, מגישים בה מנות מיוחדות שלא תמצאו באף חומוסיה בארץ

סיור קולינרי
בשוק הכרמל וכרם התימנים

סיור קולינרי בשוק הכרמל וכרם התימנים

אצלנו מקבלים יותר! חווית טריפל פלוס בשוק הכרמל וכרם התימנים תל - אביב. תאכלו אוכל בשפע, בלוקיישנים שנבחרו בקפידה. תשמעו סיפורי שוק מרתקים, תקבלו מתנה תיק אלבד לקניות וגם סרטון מהמם למזכרת. שריינו עוד היום יום גיבוש / יום כיף / יום הולדת לסיור הקולינרי הכי פופולרי בישראל.

להזמנת סיור, שאלות ומידע נוסף - השאירו פרטים